vrijdag 11 juni 2010

Verjaardagweekend!

Ik ga mijn artikelen maar in het Nederlands schrijven, dat typt iets makkelijker haha.
Dit weekend is mijn verjaardag! Zondag eigenlijk, maar 't is het hele weekend feest ^^
Morgen komt een aantal vriendinnen en gaan we een fotoshoot houden; met een amateurcamera weliswaar, maar dat mag niet baten. Dan gaan we gourmetten, waarna de film Red Eye volgt(amazing film! Cillian Murphy is ook H-O-T ^^) en tot slot komen ze bij me logeren haha.
Zondag vertrekken ze rond 11 uur, dan komt familie enzo. Onze vakantievrienden uit Friesland komen ook :D
en ik hoop heel erg dat ik een armband krijg van de topshop, waar ik helemaal verliefd op was. Ik heb er geen foto van want nu is hij uitverkocht >:( ik hoop echt dat mijn ouders hem al hebben besteld haha. Mijn moeder zei 'Wie weet, wonderen bestaan nog...'

Anyway, dan post ik maandag ofzo wel foto's!
Ook gaan we dan met de hele school WK kijken in de sporthal. Yeah B)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten