donderdag 17 juni 2010

Nieuwsflash!

Jullie hebben het vast wel gehoord; de overstroming in Zuid-Frankrijk.
Minstens 22 doden, heel veel huizen en campings onder water.

Nu zul je denken, wat heb ik daarmee te maken?
Maar ik ga over 4 weken naar camping Domaine de la Noguiere, de camping die nét niet getroffen is door deze storm. Het ligt iets hoger dus is niet overstroomd geraakt, maar de elektriciteit en telefoon is daar wel uitgevallen. Het ligt in Le Muy; in Frejus, 7 km daarvandaan, heeft die stroming dus zijn slag geslagen.

Nu kan onze vakantie wel doorgaan gelukkig, maar ik wilde hier toch iets over schrijven. Het heeft mensen het leven gekost en daar mag wel even wat aandacht aan besteed worden. Ik wens iedereen uit dat gebied heel veel sterkte en succes, en ik heb erg veel respect voor hen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten